luni, 13 iunie 2011

ForEdu - Activitate aplicativă 7

Acest blog a fost construit ca temă/sarcină primită la perfecționarea ForEdu.

O altă temă este să scriu pe blog impresiile mele despre utilizarea platformei ForEdu.
Consider platforma utilă atâta timp cât pe ea se găsesc toate cursurile și toate activitățile aplicative pe care le avem de făcut. Să le printăm...am cheltui o avere pe hârtie și cerneală pentru imprimantă. Deci, e bine că le putem găsi pe platformă.
Cât despre încărcarea pe platformă a celor 3 sarcini...asta nu are nicio utilitate pentru noi, cei care lucrăm aceste sarcini. Ba, este un consum de timp adițional. Probabil că este util pentru monitorizarea proiectului.
Ș-apoi, dacă tot încărcăm pe platformă rezolvarea acestor sarcini, de ce mai este nevoie să le salvăm pe CD și să le printăm. Alt timp pierdut.
Utilizarea platformei - nu este nici greu, nici ușor. De nenumărate ori, am vrut să accesez câte ceva și mi-a afișat că nu am acces (de exemplu, lista participanților). Ori sunt încă lucruri de pus la punct pentru această platformă, ori eu încă nu m-am deprins cu utilizarea ei. 
În concluzie, să-mi fie iertat, nu-mi place să accesez această platformă pentru că pierd mult timp căutând ce-mi trebuie. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu